måndag 16 juli 2012

Semesterprojekt i lin

Semester innebär ny stickning! Just nu är det mycket lin som gäller för mig så trots dignande garnkorgar med mycket ull i har jag precis beställt garn till en sån här liten fining!

Färgen blir lindblomsgrönt http://www.strikk.se/garn/bomull-lin-silke/kalinka/ . Jag är grymt sugen på att få sätta händerna i något nytt och hoppas nu bara posten gör sitt så att paketet lydigt landar i brevlådan imorgon. Jättegullig tjej på Strikk som förstod min craving på nytt projekt, underbart med likasinnade :)

Återkommer förhoppningsvis snart med bilder!

2 kommentarer:

  1. ohhhhhhhhhhhden var helt underbar och kommer sitta kanon på en underbar tjej,må bäst, vi hörs om dalom då! har ni kommit fram te någe? varmkram lotten

    SvaraRadera
  2. Den kommer att bli jättesnygg. Jag stickar en i den mörkare gröna, bakstycke klart, men räknade mina påbörjade projekt idag och de är många...så när min blir färdig återstår att se.

    SvaraRadera